Постоянные читатели

среда, 13 марта 2019 г.

Я БАЧИЛА НЕБО ВІДКРИТИМ…

Я БАЧИЛА НЕБО ВІДКРИТИМ…

Я бачила небо відкритим,
Я слухала ангельський спів,
Але мене там залишити
Господь чомусь не захотів.

Сказав, що не все ще зробила
З того, з чим на землю прийшла,
Смиренням себе ще не вкрила
І жертви не всі принесла.

Сказав – стань цеглиною храму,
Прийми в себе слово святе,
Виконуй Божу програму,
Душа хай в любові зросте.

Смиренно пройди крізь страждання,
Віру в Творця укріпи,
Душу очисть покаянням,
В серці скарбів накопич.

А потім роздай усе людям,
В їх душах вогонь засвіти,
І часто подяки не буде,
Але ти усім все прости.

Тоді лиш у небо відкрите
Ти зіркою зринеш у снах,
І земне все буде забуте,
Бо скарб наш – лише в небесах…

© Сестра Зіна Сєрова

УПОКІЙ, ГОСПОДИ, ДУШУ СПОЧИЛОЇ РАБИ ТВОЄЇ.
СВІТЛА ПАМ’ЯТЬ.
МОЛИТВА.
СПІВЧУТТЯ…


Комментариев нет:

Отправить комментарий